tio kilo betong lättare...

jag ringde sjukgymnasten min chef sa åt mig att ringa. hon lät inte direkt som nån muntergök. vi bokade en tid, jag frågade vart jag skulle sen sa hon hejdå och la på. Vilket bra första intryck man fick av henne då. Men jag skall iaf dit på tisdag. Igår kändes min arm helt okej, men tji fick jag för på kvällen gjorde det skit ont. men men det är väl meningen att jag bara skall sitta hemma och stirra ut i världen.


Idag skall jag åka och hämta pappa. Jag skall skriva färdigt det här, duscha och fixa en blomsterbukett från min syster med hattifnattarna sen styr jag golfen mot göteborg. Känns som 10kilo betong försvann från mina axlar när jag fick bekräftat att idag kommer han hem. Idag skall vi sitta i soffan och bara va, njuta av att vardagen börjar komma tillbaka. Daniel får också vara med om han vill. Han är nog den utav oss två som saknar sitt riktiga hem. (kanske har med att göra att kyl/frys står mitt i köket eftersom han håller på med renoveringen).


Min lille vän hunden vill komma in, står vid dörren och skäller som en liten tok. Men jag tycker allt att hon kan vara ute, hon har följt efter mig som en besatt sen hon kom hem. Det börjar bli lite påfrestande för psyket, haha. Hon skall sitta i mitt knä när jag sitter på trappan och rökar, hon kan inte ens ligga kvar på sin kudde när jag går till köket. Men det blir bättre när Pappa kommer hem. Nu skall jag sätta lite fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0