tillbaka till verkligheten..

sitter inne och gömmer mig medans alla de andra (två) är ute och grejar. Daniel tvättar bilen och pappa vet jag inte riktigt vad han gör. Har spenderat dagen med att sova, äta frukost, sova, laga middag och nu sitter jag här. Orkade faktiskt vara lite social när pappas väninna vart här på kaffe också. Min arm eller snarare axel är ta mig fan inte att leka med just nu. Kan den inte bara komma på att det räcker nu och ge mig ett normalt liv. Jag och Daniel sov i olika rum i natt så att han inte kunde få för sig i sömnen att ligga på min arm. Det gjorde inte det hela bättre utan nästan sämre. Men men hjälper inte mitt möte med massage tanten på tisdag får jag väl ringa läkaren igen för skall det vara såhär kan jag drömma om att få jobba på torsdag. Kan inte ens lyfta ett paket mjölk hur ska jag då kunna lyfta en bananlåda?


Idag har vi planerat att åka hem till våran lägenhet. Sova i min egna säng och få andas lite stadsluft. Vi får se hur det blir med den saken, har varit flera gånger jag har tänkt tanken men vi fortfarande har hamnat här i slutändan. Men nu skall daniel jobba imorgon och har inte några jobbkläder med sig (eller rena kalsongen :P ) Så det blir nog till att åka hem. Kommer vara ovant, inte sovit hemma på två veckor.


Imorgon skall vi till sjukhuset fast i stan så det är ju en annan sak.. Men det kommer gå bra, nu är det jobbigast över så det här ska nog vara lätt som en plätt, hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0