nollställd.

känner mig helt tom. på ett konstigt sätt. på ett halv positivt sätt. inga depptankar så långt ögat kan nå, men ändå en tomhet. jag som skulle göra så mycket idag har fastnat, som vanligt. behöver nog äta mina vitamintabletter igen så jag kan få igång min kropp.

just nu behöver jag resa på mig och laga lite mat, snart.

orkar heller inte idag lägga upp kort från festen i lördags. men det kommer. har ingen aning om vilka som läser den här skiten i alla fall. men några är ni i alla fall..

mamma kom hem från syster idag, inte pratat med henne iofs.
Men jag saknar mina hattifnattar! Speciellt när jag hittade fina kort på kameran igår























 

Fia - ta med hattifnattarna hem nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag läser Stiiinis :)

2009-09-21 @ 20:53:33
Postat av: Jessi

Ja läser åxå, åh väntar på få se kort från i lördags ;)

2009-09-21 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0