man vet först vad man har....

ledig imorgon, och självklart sitter jag då här in på småtimmarna. har väl inte riktigt blivit så sent än men det är på gång och jag är inte påväg härifrån än.

imorgon skall jag och jessi knata till tatueringsstudion och beställa tid. nu skall jag äntligen få tummen ur och göra min första. Jessi behöver bara bestämma sig först, haha.
sen om vi får tid i december spelar ingen roll, bara vi får dom på samma dag.

Att man ska filura så mycket när man sitter här om kvällen. Det är läskigt hur man kan komma på sig själv att sakna saker man en gång hade. Saker som en gång vart solklara. Vissa saker går att rädda och få tillbaka som de alltid varit. Andra blir aldrig som förr. Jag skall göra mitt yttersta för att få detta tillbaka som förr.
Man vet först vad man har när man förlorat det..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste du skriva i gåtor? En annan fattar junte ;)

2009-09-23 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0