jag är så kass!

när fan ska jag lära mig att gå upp i tid när jag är ledig eller jobbar sena dagar. Satte klockan på nio, vakna för en halvtimme sen. Skall strax hoppa in i duschen för att sen bege mig till tatueringsstudion och boka tid med Jessica. Dock är vi lite osams om vilken studio vi skall gå till. Men det löser sig säkert.

Sen vilar ännu en oplanerad dag i mina händer. Behöver skaffa mig en hobby. Undra om Jessica kommer ihåg att vi skall köpa gymkort nu när lönen snart trillar in på kontot =)

Skall försöka ta tag i saken idag. Det får bära eller brista men jag skall i alla fall försöka mig på att få det tillbaka till normalt!

Om jag skulle ta tag i mitt liv en liten stund då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0