home

sitter nu i min egna soffa. tittat på nån halvkass film på tv. har egentligen inte tittat utan mest haft den på bara för att. Tankarna springer runt runt och jag har ingen aning om vad de vill eller vad de försöker säga till mig. Jag hoppas att läkaren gjort det han lovade mig i tisdags och att jag snart får ett fint litet kuvert därifrån. Det vore skönt för själen.


Jag borde ta en dusch och hoppa i säng men känner inte riktigt för det. Jag vill jobba imorgon. Jag vill inte gå hemma i tre dagar till, jag kommer bli tokig här.
Imorgon ska jag med pappi till sjukan en sväng och sen ska jag försöka gå ut och gå med Jessi. Jag har hört att hon har skvaller =) Det kan jag behöva, roligt svaller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0