heartbeats..

ser på jessicas skit serie. fattar ingenting. men det är något att sätta ögonen på när tankarna snurrar för fort. Fick inte behålla min glada dag, idag heller. men det kanske inte är meningen i mitt liv just nu.

När vi väl kom till tatueringsstället så vart det ju självklart stängt idag. Men Daniel skall ringa sin kompis som är tatuerare imorgon. Lovely!

Köpte en fin tavla till vårat sovrum idag :) köpte även två små tavlor till daniel som han blev jätte glad för. Har inget kort på dom små just nu och muppen sover så jag får lägga upp kort på dom någon annan gång, om jag känner för det.

Jag trodde det räckte med att försöka göra sitt yttersta. Men efter ett antal försök så orkar man inte riktigt. Så nu lägger jag av, nu är jag mig själv och de som inte tycker om det kan hålla det för sig själva.

nu ska jag fortsätta kika på tatueringar :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kände en som blogga ihjäl sig.

2009-10-11 @ 23:14:55
Postat av: Anonym

vad ska du göra för tatuering?

2009-10-13 @ 13:51:37
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0