hatar rubriker del1

jaha, då vart man här igen. Imorgon ska jag jobba - känns både bra och dåligt. Jag som tyvärr börjat njuta av att bara vara hemma. Vilket är fel fel fel. Jobbar iaf eftermiddag vilket är bra för min arm för då är det mesta gjort. Då är det underhåll underhåll undehåll. Och jag slipper gå upp klockan fem, då hade jag avlidit. haha.

daniel tittar på fotboll, det är så jäkla tråkigt. jag skiter i om det är landslaget för det är lika tråkigt det. De har skjutit utanför här nu säkert tre gånger. Jag vill ha en till tv nu så jag slipper se den här skiten. Men våran tjockis tv får inte plats i sovrummet.

körde iväg två små muppar till skövde idag. mot galaxy och kryssning med scotts. skrattade så jag nästan kissade på mig när emilie bokat fel biljetter hem och har bokat om ALLT. inte bara hemresan. Så de hade åtta biljetter, fyra upp till sthlm med samma tåg, två stycken hem ikväll och två stycken hem imorgon. för det var lättare att göra om allt istället för att bara boka nya hembiljetter, haha. De överlevde tydligen vägen till båten även om de inte tog den smidigaste har jag hört...
Köpte mina kära stövlar jag hittade igår, borde låtit bli men de vart så fina!

Annars har jag tagit det lugnt idag. Suttit här och kikat lite, lagat mat osv.

Fått en kallelse till en kurator idag - måndag. Det var snabbt jobbat. Får vi se hur lång tid det tar tills jag tröttnat på denna människa. Wanna bet?

Nu skall jag ta mig en cigarett och sen ben and jerry =)




Kass mobil bild med fina är dom ändå
och mina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0