en tillbaka å en borta.

jag tycker det är roligt hur folk kan tro att de vet vad jag har gjort på dagarna när de inte pratat med mig. jag tycker också det är roligt att folk alltid ska hålla på och vela.

Iaf, har haft en händelserik helg och det har varit riktigt skönt.

Ifredags vart jag ledig och hade städdag här hemma efter att daniel fixat köksfläkten :)

Sen drog jag iväg med Jessi och Linnéa på afterwork :)



Kass bild på min & Linnéa's alkoholfria drink Karl fixade till oss



Fläskfile buffé =)

Efter mycket trevligt snack med brudarna drog vi en snabbis hem till Jessi för att sen vidare till Emilie där det blev ännu mer tjejsnack tillsammans med lite smirnoff. När Jessi & Emilie drog ut för kvällen åkte jag hem till soffan och sambo =)

I lördags sov vi längre för att sen shoppa lite till partyt på kvällen =)



Stolar till balkongen =)

Guitar hero 5. Oh så glad stina blev över det. Oj vad mycket hon gjorde när Daniel var och spelade på fotboll. Not.

Har en del kort från festen men nu ska jag sova för kvällen.

Imorgon skall jag och min återfunne vän chockera jobbet!
Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0