dansband..

jag borde också sluta ögonen och sova en stund som pappa gör. men jag kan inte riktigt slappna av, min axel gör ont som fan (vilket borde få mig att inte sitta här och knappa!)

undra om jag kan byta bort pappas dansbands kanal på radion utan att han vaknar?

var hemma en sväng och kollade posten samt handlade lite på jobbet. svårt att handla åt någon annan när man knappt kan handla till sig själv. hade fått mitt paket från frozza.se
Väldigt positivt överraskad. Visste inte rikigt om Medium skulle passa mig men det gjorde det :)
Så nu har jag veckotrosor.. haha.. Och två par örhängen som vart kanon. Ska nog ta och kika lite till. Jag får shoppa små saker eftersom jag köpte en mobil till daniel. är jag riktigt snäll kanske jag får köpa det på vårat konto också ;)

tycker min iPhone kan komma nu, vill också sitta och leka med en ny telefon som både pappa och daniel gör. Men min stund kommer den också.

Kokade av ilska på jobbet förut. Det är inte lätt att känna hat just nu i detta kaos....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0