One day off...

Ledig idag.. Har än inte orkat gå upp ur sängen.. Man får sova lite längre när man jobbat hela lönehelgen! Sambo sov länge igår utan anledning.. Tänkte försöka mig på att vara duktig idag, dammsuga lite, kanske vattna lite blommor osv. Men först ska jag nog ta mig upp ur sängen. Visst är det konstigt hur folk kan ändras så fort på väldigt kort tid.. När man efter 22år i livet inte känner igen människor som alltid funnits där? Man orkar inte svara i telefonen eller ens sitta ner på en kopp kaffe, vad gör man då? Jag är i stadiet där jag struntar i det.. Ingen idé när personen i fråga inte vill lyssna överhuvudtaget! Varför skall de borra i huset när jag väl har möjlighet till att sova!! Nu skall jag ta tag i mitt liv ( plus att jag tycker det är lite jobbigt att skriva på touch )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0