woho..

Jag vann jag vann jag vann =)

snart kommer det här hem till mig ;




För jag är en latmask, daniel tycker det passar mig kanon :P

Nu måste jag gå och lägga mig.
Imorgon är det lön.
På fredag skall jag umgås med Jessi, äntligen!
På lördag är det julfest med jobbet.
Imorgon skall jag gå ut och gå.
Idag fick jag reda på skvaller, äntligen!
På lördag vill jag sova längre än 8:30.
Idag sov jag till 9, vad är det som hänt med mig?
Berocca = bra skit?
Stina är en glad skit, Stina skiter i allt nu.
Stina måste borsta tänderna nu.
Stina vill hellre sova i soffan.
Stinas blogg vill ha allt centrerat, det får den men bara idag.

Jag har två väckarklockor imorgon, levande båda två.
Men bara en i samma lägenhet. Hatar av att vakna av ringsignal, whatever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0