sömn sömn sömn...

varför kan jag bara inte resa på mig och gå å lägga mig? Förstår inte varför det skall vara så svårt så fort daniel har gått och lagt sig.

En mupp vill köpa min telefon imorgon. Tjoho säger en bit av mig, hjäääälp säger an annan del. Jag måste ringa till honom, lyfta luren och ringa. Det är det värsta jag vet, jag hatar telefoner när det gäller att ringa till människor jag inte känner! Hur skall jag komma undan detta? jag måste klura ut en lösning, hmm...

dagen idag gick väl ganska smärtfritt, trots början på dagen. avskyr att stänga på jobbet, det tar så förbannat lång tid. Men nu är det ett tag till nästa gång. Nästa vecka åker jag till Sthlm på konsert på tisdagen :) för att sen ha semester tills på måndag :) veckan efter det har jag bytt bort min stängning då pappi fyller år. Men fick istället tisdagen efter det. Men det är ändå en bra stund kvar..

Undra hur länge det skall suras den här gången? Är det så svårt att förstå att jag blir irriterad över att du bara drar ut på tiden? Det kan berättas hemligheter, drickas kaffe å skvallra eller ringas precis som det var förr - men bara när du vill.
Kom på mig själv att säga orden - du vet vart jag finns om du behöver prata.
Varför sa jag så när du inte fanns där för mig när jag verkligen behövde någon??


Bet ihop igår en stund, samtidigt som jag fick en mening ur mig. Varför skall allt handla om honom? Så det gick ganska bra. Det är svårt att se en människa förändras när det alltid varit samma person i flera år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0