rutiner..

jag måste lära mig att vakna pigg och glad. Vilket jag troligen inte gjort på flera år. Varför är det lättare att vakna pigg under helgen? Känner ingen stor lust att gå till jobbet idag, sitta hemma och inte göra någonting lockar mycket mycket mer. Gå en promenad, laga mat and so on..
Men jag får väl bita ihop, kl13 skall jag infinna mig vid stämpelklockan på jobbet!

Om jag skulle försöka någon dag när jag jobbar sent att inte sätta mig här vid datorn, då kanske livet blir lite enklare och jag inte behöver stressa så som jag får göra varje gång jag sitter här. Tiden springer iväg och det blir tajt den sista stunden, som vanligt.

Måste filura ut vad jag skall köpa till min far på far's dag.. Jag kanske skall slå på stort och baka en tårta också. Vi har kommit in i lugna höst helger och varken jag eller sambo känner något vidare sug till att gå ut på krogen.


En vecka kvar och sen är jag ledig ons-mån :) yey :)

Ne nu skall jag gå in i duschen så jag kanske slipper stressa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0