miss i nassen..

jag har semester och i rent vres tänkte jag inte gå och lägga mig innan tolv. vilket jag borde gjort så jag kan gå upp tidigt imorgon och göra något vettigt av min dag. borde jobbat imorgon men jag tycker att jag förtjänar att vara ledig en längre tid.

var på P!nk igår, det var helt underbart. Jag fick en liten chock när hon var så lättklädd vid vissa tillfällen men det hör väl till.
Jag jobbade 6-12, åkte hem och gjorde mig i ordning. Satte mig i bilen 12:50 och färden mot Sthlm och Globen kunde börja. Jag försökte sova på vägen upp då jag ändå varit uppe sen kl5 men det gick inge vidare. Vi tog en sväng förbi mitt gamla kvarter i Haninge vilket gjorde mig lite nostalgisk. På ett konstigt sätt, saknar farten och att vara en i mängden.
Då vi kom fram till den store bollen var vi ute i väldigt god tid så vi strosade runt inne i Globen shopping, käkade lite och mest tittade på folk. Efter den lilla turen räckte det med Sthlm dos för mig, skönt att komma hem till sin lilla håla, haha.
Det tog ett tag och komma hem och det var jobbigt att köra hela vägen hem själv. Men det gick med nödonäppe.
När klockan var 4:39 fick jag krypa under mitt lilla täcke här hemma. Vaken i 23timmar & 39minuter. Underbart!

Imorgon skall jag nog ta mig en tur till pappi. Kika hur det går med fixandet och kanske åka iväg och köpa muppen lite nya kläder. Han ville ha lite hjälp med det tills den stora dagen på tisdag.

På fredag är det hemligt uppdrag på gång. Lördag, fika med Johanna. Söndag, tripp till Kinna.
Sen vart semester slut.

Nu skall jag ta några små bloss och försöka slita mig från CSI och in till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0