äsch vi kör igen..

det tråkiga med min nya morgon rutin som består av en järnbrus, en c-vitamin brus och en berocca gör att jag inbillar mig att jag är pigg. Jag kanske har blivit piggare eller så är det bara att jag vet att jag inte skall jobba imorgon eller i övermorgon. Får väl se vad det ger nästa vecka.
Har varit lite nyttig idag, har storhandlat lite mat och till å med diskat vilket daniel brukar göra. Jag skulle även vara duktig och köra mina arbetskläder på en lång lång tvätt. Det tråkiga med mitt duktiga uppdrag var att när man kör grovtvätt+förtvätt i våran maskin går den automatiskt upp på 95grader. Det såg inte lilla Stina så nu är alla röda skjortor röd/grå och min vita jobb bh är grå. bh:n blev rätt cool men frågan är vad min chef kommer att tycka om mina skjortor, haha.

varför kan man inte slippa vissa människor och deras beteende. så starkt envisas man med att bita ihop, spela positiv även om man innerst inne inte ens känner för att lägga någon slags energi på personen.
är det då bättre att spela glad än att gå omkring och grubbla över vad som gick fel?

vad händer när man inser att man inte har saker att grubbla över? att allting egentligen går framåt i livet som man vill? speciellt när jag vill skriva här då sitter jag och fifilurar alldeles för mycket bara för att ha något att skriva om.
Vad gör det om människor runt omkring inte uppträder på det sättet du vill? De gör troligen så som de vill och varför skall man försöka ändra på dem?
Alla människor passar inte ihop. Vissa gör det en period i livet men sedan försvinner det.
So what?

Nu skall jag resa på mitt lata arsle :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0