vårstädning..

vaknade av att det var en herre som snubblade in i lägenheten i natt något efter krogens stängning. Härligt nog så hann jag att somna om innan han smög in i sovrummet. Kom inte ihåg att jag ställt klockan så blev något chockad när det började pipa enligt mig, mitt i natten. Vi var ganska snabbt uppe på fötter för dagens vårstädning. Haft problem med fukt på toaletten så nu när vi fått in en fläkt behövdes det städas ordenligt. Nu finns det knappt någon tvätt kvar, skall ta det sista imorgon tänkte jag. Kanske en sväng i spåret, gica är du med ?

Nu ska jag ta och sova lite.. Jobb imorgon :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du får en bra påskhelg :)



Kolla gärna in min blogg och släng in en komentar om mina nytagna bilder.



Kram

2009-04-09 @ 16:05:34
URL: http://olofssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0