sommartid..

ja i natt blir det sommartid då, minus en timme.. Skönt att man inte jobbar i morgon så man känner av det. Så nu kommer det blir ännu ljusare. Då blir man pigg go och glad, lovely.
D är ute och surrar på krogen och jag sitter där jag satt för nån timme sen. Jag vet jag har inget liv men jag tycker det är rätt skönt att bara sitta här och låta tiden gå förbi. Kunde fått gjort massor här hemma men - nä det kan jag göra imorgon.

Måste komma ihåg att jag skall åka till bilprovningen på fredag kl12! Det sägs ju att det går bättre om tjejer sköter sådana saker, jag är ju trots allt den som kör bilen mest.

Nu tänkte jag vara så förnuftig att jag skall ta mig en dusch och hoppa i säng. Läsa lite och somna innan min öldrickande sambo ramlar in - han brukar kunna vara tyst och fin när jag sover. Lika bra att passa på. haha.



None

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, de vore snällt =) Kanske är någon bra ju :p Har tröttnat på dom ja har =)

2009-03-29 @ 14:12:16
URL: http://niceassjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0