work.

nu vill jag inte jobba mer. nu vill jag ha mer semester. Det är ett helt år kvar tills jag får semester nästa gång, betald i alla fall. För även om det blir vintersemester med snowboarden så har jag inga betalda dagar kvar. Surt!

Alla dessa dagar jag säger att jag skall åka hem och sova en stund. Alla dessa dagar fastnar jag framför min lilla dator och sitter här tills timmarna bara sprungit iväg. Jag vet inte ens vad jag gör här!

På onsdag skriver vi kontrakt för nya lägenheten, allt är inte packat än och här sitter jag. Som den lilla soffpotatisen jag är. Jag borde tvätta, diska, vad som helst förutom att sitta här. Men jag sitter ju så förbannat skönt. Om jag skulle sluta mina ögon hade jag somnat med en gång.

TA TAG I DITT LIV STINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0