mammor.

efter en liten tornado i min mammis liv så bestämde vi igår kväll att vi skulle ha en tjej-middag. Så efter jobbet åkte jag hem till min lilla mor och fick mat. Vi pratade om ditten och datten precis som man brukar göra med sina mammor.
Sen skulle vi bara åka hem till mig så jag fick byta om innan vi skulle gå en sväng på stan. Jag är på jakt efter en likadan tröja min kusin hade på mormors kalas igår och mamma vill titta på en ny säng.
Nu sitter jag har längst ut på divanen och har suttit här ett tag. Min allerta mamma ligger i soffan och sover! Vilket trevligt umgänge man har hittat, haha!
Nu frågade hon mig om jag var färdig, sen somnade hon om igen.

Om EN vecka har vi precis skrivit på kontrakt och fått nycklarna till våran lägenhet!! Äntligen skall jag få komma ifrån det här stället!

Jag vill också sova men reser jag på mig antar jag att hon vaknar ordentligt.

På fredag är det lön, vilket hade varit roligare om vi inte skall betala dubbla hyror!! Men som tur var är det här en bra månad. I slutet av augusti blir det inte roligt när jag bara jobbar dagtid under semesterperioden. Vilket annars är helt underbart. Jag har jobbat över en timme varje dag och ändå kommit hem mitt på dagen!

Nej nu ska jag hoppa på mamma för nu har jag tröttnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0