galenpanna.

min sambo är en knasig typ. Han sitter här bredvid, inte mer än 15cm ifrån mig. här sitter vi med varsin laptop i knät. Varsin ny laptop kanske skall påpekas. Med flytten så kommer Daniels stationära inte att få plats och det har varit en ständig diskussion om vi kan samsas om en bärbar och sen ha hans burk kopplad till Tv.
Efter lite om och men och jobb påväg till jobbet hit och dit och upp och ner tog vi bilen och åkte till Media Markt.
Innan färden gick av påpekade jag att jag väldigt gärna skulle vilja ha en ny dator jag också med tanke på att jag köpte min dator för 2år sedan till en billig peng och det är en j*vla skrot dator. Jag fick kommentaren tillbaka: Mja kanske om du bloggar lite bättre.

Så nu börjar jag att infylla mitt löfte med ett första inlägg från min nya fina dator



Visst är han söt ? =)

Nu ska jag röka och ringa en vän =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0