day off..

det här skulle varit en lugn och fridfull dag, helst inte ens lämna lägenheten - att man kan ha så fel.

Jag drog upp min icke så glada nyvakna sambo för att vara en av de som var först ut på skorean som börade klockan nio (okej det var bra av oss att vara där halv tio när båda var lediga idag). Vi åt frukost brunch lunch (?) på stan, köpte oss lite kläder samt spendera lite tid - bara vi två.

Jag funderade på en tupplur men hann inte långt innan min far ringde på dörren, lite fika samt allmänt snack. Far åkte men jag och D fastnade i soffan i alla fall. Iväg till en mycket saknad vän för kaffe, glass och ännu mer snack om livet. Hämta kollega, åka hem, äta thaimat för att hamna här.
Så mycket för min lediga dag.
Nu ska jag borsta tänderna och njuta av en lång sovmorgon till imorgon kl13 då Fina Stina skall tillbaka till arbetet.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0