vinter..

har varit dött här ett bra tag, men nu skall jag försöka mig på det här lite mer seriöst. varit lite kaos det senaste men inget jag inte klarar av.

 

kaos idag som gjorde att kvällen på jobbet skit väldigt fort. Sen om jag ens fick hälften gjort har jag ingen aning om. men det visar sig en annan dag.
Ledig imorgon, skall försöka mig på att plantera om mina blommor som velat ha ny jord i sisådär ett halv år.
även städa väldigt mycket, med andra ord skall jag vara en redig tjej imorgon. Någon som kan påminna mig om det?

 

Igår ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, sen ville jag inte gå utanför dörren för att åka till jobbet, någonting gjorde bara att jag inte hade någon glädje av dagen. Skulle plocka med mig reklamen från postfacket så jag kunde kasta den med en gång. Oj vad posten gjorde min dag igår. Har inte orkat fixa fram några kort så jag tänker avslöja vad imorgon :)

 

funderar på att kolla lite på andra bloggar om det är lättare att blogga ifrån iphone'n därifrån. om det vore enklare att blogga från telefonen skulle det hända mycket mycket mer här. Så nu skall vi se vad vi kan hitta, någon som har ett bra tips??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0