presenter :)



i måndags då så hade jag fått paket i brevlådan som gjorde min dag :)
Hade ingen som helst lust att gå till jobbet och livet hade väl en dålig dag, men blev på mycket bättre humör när jag först hittade det här :)


         

då jag inte riktigt lärt mig än att ta kort på mig själv med våran bra men klumpiga kamera så har jag försökt å försökt å försökt.

 


När jag till sist gav upp tog jag ett "fulkort".. Med hjälp av spegeln :P ( som behöver dammas såg jag nu )

Jag har aldrig varit en rosa person men det här halsbandet tyckte jag verkligen om :) Så jag tackar shingela.se massor :)


Inte nog med det så hade mina älskade trosor kommit från uppercut.se




Hittade Frank Dandy trosor för 79kronor styck, då blir man glad i hjärtat även om plånboken hade sagt nej nu inför jul. Man får unna sig lite ibland.




Oj vad bra det gick med min städning idag, hoho. Kom hem för en stund sen efter en tur med Jessi på stan. Mycket roligare än att städa. Skall skynda på mig själv lite nu och sen ta en promenad och möta sambo. Härligt kallt ute idag, lite lagom sådär så man knappt för upp bildörren!



Kommentarer
Postat av: Angela

Hej söt vi har bloggat om dig :D

2009-12-02 @ 19:54:49
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0