åter igen..

.. har jag fastnat här.. Troligen bara för att jag vet att jag inte har allt mycket att göra imorgon på min lediga dag.
När tv:n är tyst för en stund så hör jag hur min kära sambo snarkar i sovrummet.. Om fyra timmar skall han gå upp. Då skall jag i alla fall ha gått och lagt mig. Jag sover inte bra i min säng. Jag har ont i hela kroppen när jag vaknar. Så det är vårat nya sparmål - nysäng. Fast den här gången skall vi absolut inte köpa den på ikea. Nu skall vi spara länge så vi kan köpa en riktigt bra säng.

Jag kan inte bestämma mig om jag skall köpa de där bindningarna jag hittat till min snowboard. Bara bindningar kvar så har jag allting sen. Blir svårt att åka utan att sitta fast. Jag hoppas på en bra lön. Måste ju även spara till våran resa till england. Behöver också komma ihåg att meddela banken att jag behöver växla.

Ne om jag skulle vara duktig och duscha för att sen hoppa i kojs.. Bara ett program till... =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! :$

2009-04-28 @ 00:13:28
URL: http://niceassjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0