Spoiled.

Jag skulle städa, som så många andra dagar. Jag kommer inte upp ur soffan, sitter så skönt med min julmust inom lagom räckhåll. Det ser ut som ett bombnerslag överallt. Jag kan inte sova i mitt sovrum för det blir vitt istället för gult under några dagar nu. Daniel grejer som sate och nu börjar det gå framåt. Det tog ett tag innan han kom igång men alla har vi rätt att slappa (titta bara på mig).
Nu har vi tydligen kommit in i en ny period, igår fick jag en film, idag fick jag en stor fin ljusstake. Jag tycker inte riktigt om det men jag har inte så mycket att säga till om.
Jag köpte två filmer till min systerdotter när vi var på Överby förut idag, ska se till att posta dom så snart som möjligt.
Kanske ska försöka hitta något åt grabben därborta också, kanske någon söt liten tröja. Ja en tripp på stan får det nog bli. Kicks på överby var ingen höjdare så jag får nog ta våran egen här.
Vi har kommit in i en, icke så positiv, fredagsnöje. Vi tittar på idol. Jag har inte följt idol på flera år, men nu är jag fast.
Jag blev besviken när LouLou åkte ut i fredags, men man kan inte få ha kvar alla. Alice & Robin E rockar hela idol, självklart Kevin också men han spelar i en helt egen liga.

Får väl ta och städa lite ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0