Nystart.

Livet tar ibland kraftig fart eller gör en väldigt stark kurva. Ibland positivt, ibland negativt.
Det här skulle vara mitt sätt att börja om mitt liv, i min gamla blogg. På ett positivt sätt, på en väldigt negativ dag ?
Fast ändå inte, jag har insett att jag måste vara öppnare på mitt jobb, stå för vad jag tycker och tänker.
Jag hade ett väldigt positivt samtal på jobbet i en halvtimme idag, jag kom iväg en sväng ikväll och sitter nu och kikar på min sambos sätt att mixa med min blogg.
Jag har den senaste perioden så fort livet satt ut fartgupp börjat smygröka med min kära kollega på jobbet, vilket gör att blir jag irriterad nu på senare dagar så blir jag röksugen igen. Så som jag blev i februari/mars jag när började sluta. Det här är helt mitt eget fel och jag får skylla mig själv. Jag vet precis hur jag skall bete mig för att få folk att låta mig göra som jag vill, även om jag redan innan jag tagit cigaretten vet att det är fel.
Ibland är man bara så jäkla dum.
Han som även kallas Daniel kommer att kasta ut mig med huvudet före om jag så tänker tanken att börja röka igen.

Ibland är man bara ett pucko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0