satans tangentbord.

jag tycker inte om min mor's tangentbord. Har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra. Men jag tänker för mycket för att gå och lägga mig. Huvudet snurrar allt för mycket och jag skulle egentligen åkt hem, till mitt hem. Men han somnade när vi messade och det kändes inte roligt att åka hem då. Det är inte roligt att vara osams och det är verkligen inte skönt att sova på ett annat ställe än sitt eget. Men ibland kanske det behövs ? Ibland kanske man måste lufta ordentligt ?
Jag saknar min mamma, vi går alltid varandra på nerverna och har alltid gjort. Men att prata med henne i telefon idag var så avkopplande. Jag kan berätta allt för min mamma!
Jag saknar mina systrar och även skitungarna. Jag saknar min familj något oerhört!
´Men nu är det snart jul och då kommer de hem allihop!

Nu ska jag läsa en seriebok min mamma fick av mig Elvis - ingen dag utan ångest, duscha och längta efter att få sova i min egna säng medans jag grisar i min mammas!

Det är rätt när man inte ser en framtid utan varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0