ny vecka, nya andetag

nu börjar jag bli trött på det här, kan jag inte bara bli riktigt sjuk nån gång. Idag har jag haft sprängade huvudvärk och jag var en av två som avstod från alkohol igår kväll. Vi kom ialla fall iväg ut en stund för en promenad och inhandling av våra första gemensamma julprydnadsaker.
Igår kväll flyttade vi in i vårat sovrum igen, även om det känns mer som ett sovrum i en katalog, ska visa med kort någon dag.

Daniel lagar mat i köket och jag spenderar min söndagskväll i soffan, kroppen är inte hundra och lusten att göra något avancerat är noll. Jag ska om jag orkar städa lite i garderoben senare, eller ligga kvar i soffan och se på film. Det andra är mer lockande.

Efter storstädningen igår känns det som hemma igen, allt har sin plats (förutom i garderoben). Jag vill ha flera dagar som idag, då är det lättare att hålla humöret uppe.

Nej nu får jag nog hjälpa honom lite i köket.

Utsläppt lockigt hår kan släppa känslan av att bara vara "dig själv"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0