mark under fötterna..

Jag är på fötter igen, någolunda i alla fall. Den tråkigaste dagen på den här veckan, antingen får man vara så dålig att man inte kan röra sig, eller frisk nog att jobba. Inte i mitten som jag är idag. Jag orkar fixa lite, sen vila och så fixa lite till. Jag har i alla fall fått röjt en del.
Ser fram emot att sätta upp hyllor när Daniel kommer hem sen, så de vanliga böckerna kan ge plats åt kokböcker i köket.
Imorgon ska jag äntligen få jobba lite, det jobbigaste är att jag har tidig vecka men det skall nog gå och dra sig upp imorgon bitti. Mina kollegor jobbar natt ikväll för att få in alla julsaker, jätte bra för mig som inte är julig att jobba i en affär där den ska in fort som fan.
Enda anledningen till att jag vill ha jul i år är för att mina syskon och framför allt syskonbarn kommer hem till Sverige. (okej jag erkänner att det skall bli mysigt att fira jul med Daniel också)

Nu har jag fått min break så nu skall här städas igen.

Kommentarer
Postat av: Fiafia

Här kommer en stor puss fràn syskonbarnen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0