knappt orkat trycka på on..

min dator har nästan dammat igen, förra veckan var ingen dator vecka. Jag har ingen energi till att sitta och försöka sätta ord på mitt liv när jag knappt har koll som det är. Men det börjar bli bättre och jag hoppas på lite ljus snart. Det är inte så allvarligt men det är bara jobbigt att andas när luften snart är slut.
Vi spenderade en natt i göteborg i helgen som gick och det vart skönt att bara komma iväg en sväng. Vi åkte en kort tur till Ikea innan vi satte oss i bilen hem igen, hälften av göteborg vart också där!
Nu ska jag försöka skruva hyllor innan daniel kommer hem senare ikväll. jag är hemma idag, yr och jävligt. Det suger att bara vara hemma, blir rastlös men orkar inte göra något.
Jag börjar bli bitter igen, som jag var förut. Jag kämpar emot, det går ibland. Dock väldigt sällan!

I helgen var det en kille ifrån vara som blev påkörd, av en alkoholpåverkad annan snubbe. Det är sjukt!
När skall folk börja ta ansvar för sina handlingar ?

Undra vad Daniel vill äta idag ? Hoppas det går fort att laga, det är tråkigt att äta själv!

Nu ska jag sluta deppa och ta tag i mitt liv, iaf lägenheten så länge.

Imorgon åker min mamma till england, jag är avundsjuk.

Ge mig lite snabb snö och sen vår, I hate this shit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0