semester.

sen jag gick upp 4:15 har jag längat efter att klockan skulle bli 14. När klockan närmade sig 13 ville jag stanna tiden. Rädsla över att fastna i ett hål under tre lediga veckor. nu sitter jag på golvet mitt i hallen. Känner matdoft utifrån, men jag står ut och dricker mina soppor samt ramlösa. Trodde att det skulle vara piece of cake men det här är inte alls lätt. Beröm till dom som endast använder sig av det. Jag äter trots allt frukost och kvällsmat.

Jag har hängt undan jobbkläderna. Skall ta fram dom om tre veckor för att tvätta dom inför 4veckor med sommarpersonal. De som började den här veckan är riktigt mysiga. Min dyker upp i nästa vecka och jag lär väl se honom när jag hämtar lådor inför flytten.

Ikväll skall vi på bio i skövde med Emma & Erik. Väntar på att Daniel skall bli klar så vi kan åka iväg. I skövde finns max men jag ska inte!


På min semester skall jag gå spåret minst tre gånger i veckan - helst varje dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Kollade in en sväng. Läste syskonkärlek, du kan varkligen skriva, och det är väldigt bra och sant de du skriver. hoppas du har en bra semester. Linda

2009-07-01 @ 10:04:26
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0