poff

jag släppte aldrig taget. jag har inte ens tänkt på hur jag bitit ihop tänderna. hur jag har lätt kastat av mig de känslor som egentligen finns där. nu sitter jag här, fast i mina egna tankar. dock fortfarande rädd för att släppa taget.

om jag faller för långt, hur skall jag då komma upp ?

4arbetsdagar kvar till semester. jag vill inte ha semester, jag vill inte ha tre oplanerade veckor av ingenting. allt samlas som en knut i magen.

jag saknar tomma nätter mellan mina textrader. orkar inte
måste lära mig att lämna jobbet på jobbet. yeah right
ett kontorsjobb skulle sitta fint, 7-16 mån-fre och framför allt inga demoner.

cigarett, 10djupa andetag och tillbaka in i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Randy

Umgås med vänner så du inte hinner tänka så mkt när du är ledig =)

2009-06-24 @ 22:30:47
URL: http://randys.se
Postat av: Randy

Umgås med vänner så du inte hinner tänka så mkt när du är ledig =)

2009-06-24 @ 22:30:47
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0