ännu ett år förbi..

då var man ett år äldre då.. Hela 22år. Tyckte inte det var längesen jag fyllde 20, 18 eller 16 år. Men det är väl skönt att tiden springer förbi så man slipper sitta och vänta på att livet skall komma någon vart.

Hade en bra födelsedag, kunde varit lite mindre bakis men jag hade en rolig dock känsloladdad påskafton med nära och kära. Längesen jag var på krogen och nu kommer det dröja ännu längre tills jag går ut igen. Lördagen räckte för lång tid framöver.

Den stora dagen spenderades lite väl mycket i sängen, lite väl illamående i soffan men med en väldigt snäll sambo som mest gick runt och flinade över att jag var så kass. Kvällen blev dock bättre och jag vaknade till några procent. Daniel bjöd mig på middag på restaurangen där vi träffades för första gången den 6januari -08. Oj oj vad tiden springer iväg. Iaf på ett sätt även om det kan kännas som att vi varit tillsammans mycket längre än så.

Jag har i alla fall kommit fram till vem jag inte skall bjuda på födelsedagsfika efter i söndags. Nu får det vara bra, jag har accepterat mycket som hänt i mitt liv men när man är så pass skadeglad att man inte lyssnar till att någon har ont och/eller blir skadad - Då kan det lika gärna vara.

Vill ha lönedag idag så man kan ut och köpa sig lite grejer på stan - även fast jag inte behöver något men jag har fastnat lite för det där att bränna pengar - till mitt eget förtret.
Nu skall jag spara spara så jag kan köpa mycket roligt hos Syster H i England i slutet av maj. Det skall bli riktigt härligt.

Måste komma ihåg att Daniel skall fylla i om rabattkortet vi skall få från jobbet. Det var mig då på tiden!
Tyckte han också kunde få ett då det gynnar min ekonomi lite också =)

Nu hägrar en dusch och starten på läsning av Alex Schulman's bok som ramlade ner i brevlådan igår. Hej så längre..

Kommentarer
Postat av: fiafia

Ska du àka till NANNA??????????

När kommer du hit dà?????????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0