and again..

nu sitter jag här igen, vet inte vad det är med mig. Jag jobbar, sätter mig här.. Sitter här tills jag inte har något kvar att göra på nätet - ser lite på tv och sen går jag och lägger mig.
Jag behöver en hobby. En ritkigt hobby så jag kan göra något med mitt liv. Just nu längtar jag mest efter pengar så jag kan köpa mig lycklig, haha. Nej då det var att ta i.

Nån snubbe från hyresgästföreningen var här förut. Babblade som en tok. gick inte att få stopp på honom. Daniel nappade på att man fick gå på bio billigare. Så nu är vi tydligen med i det. Inte för att vi brukar gå på bio men vi kanske kan börja med det.

Gud vad jag längtar tillbaka till Musse's i Alingsås och den goda maten. Det vore ju inte fel att åka dit en fredagkväll och sitta där och käka och ta ett glas vin.. Mums.. Kanske skall ta och flirta lite med käre sambon när han kommer hem ifrån fotbollsträningen =)
Dock skall han jobba extra på lördag men det menas ju bara med att det är jag som dricker vin och daniel som kör. Lovely.

Hitta hem går på tv4 nu. Det får mig att minnas stockholm då jag var mycket på hundstallet som är med i serien. Både negativa minnen och positiva. Alla trevliga människor på stallet som man ser igen. All känsla av ensamhet när man gick en sväng med hundarna i stallet. Ja sthlm var ett kapitel för sig och jag kan säga att jag inte ångrar det direkt, det har gjort mig starkare som person.

Men vad jag saknar att ha en hund i mitt rastlösa liv. Kan till och med sakna att ha katt. Eller så är det mest att jag saknar sällskap. Jag kan varken ha katt eller hund. Anser jag med mina arbetstider. En katt klarar sig själv säger alla men jag tycker inte det är snällt de dagar jag är borta 13timmar och daniel likaså. Det är inte rättvist emot den lille stackaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0